Anies Beauty Shoppe

Rabu

iBEAUTY CRYSTAL .. Stemcell Collagen

Bismillahirohmanirohim...

Assalamualaikum.....


40an KINI BUKAN ANCAMAN MALAH lebih CERAH, GLOWING makin MANTAP ??
--------------
Apa yang membuat WANITA RISAU?
✔ Suami mula menjeling wanita muda!
✔ Kulit kusam nampak BERDAKI!
✔ Tangan kasar dan berkedut!
✔ Tergugat dengan wanita lebih muda!
✔ Badan yang berlemak2!
✔ Gangguan hormon serta bau badan!


Dah cuba banyak suppliment tapi tak menjadi ?
Supplimen pencerah No.1 Asia kini menjadi sebutan disebabkan kesan menakjubkan dalam hanya 1 kotak. Gabungan stemcell original dari SWISS, marin kolagen dari Jepun, L-Gluthathione dan Vitamin C. Formula dari pengasas yang mampu menjadikan kulit putih bersih tanpa cela serta memudakan dan melangsingkan badan anda,
Dengan pengamalan selama 7 hari sahaja, anda dapat melihat kesan produk kami iaitu kulit anda nampak lebih CERAH, GEBU dan LICIN !!


KEBAIKAN IBEAUTY CRYSTAL :

✔ Terbukti mampu mengembalikan KEANJALAN kulit dan kelihatan lebih muda!
✔ Terbukti berkesan MENCERAHKAN kulit sehingga 10 Tona lebih cerah!
✔ membantu mengurangkan sekaligus menyelesaikan KEKUSAMAN kulit!
✔ 100% membantu pertumbuhan SEL KULIT yang baru!
✔ Atasi senggugut / buasir dalam masa kurang dari 3 hari!
✔ melembabkan kulit wajah sekaligus menghilangkan JERAWAT, PARUT & JERAGAT!
✔ MENGANJALKAN KULIT 80% LEBIH CEPAT dari suntikan Vitamin C!
✔ Mencegah & merawat penyakit kanser dan lain2 penyakit KRONIK!
✔ PRODUK stem cell paling berkualiti yg diimport dari SWITZERLAND!
✔ Paling berkesan MENGECILKAN LIANG ROMA SEAWAL 3 HARI!
✔ BONUS! Bentuk wajah kelihatan RUNCING!
✔ Merendahkan PARAS KOLESTROL ke TAHAP IDEAL!
✔ Peningkatan METABOLIK & SISTEM IMUNISASI badan!
✔ PENURUNAN BERAT BADAN dalam masa 2 MINGGU TANPA PERLU BERLAPAR!
✔ BERTENAGA sepanjang hari dengan 1 SACHET sahaja!
✔ Mengatasi masalah MIGRAIN, GASTRIK, SAKIT SENDI dan lain2!
✔ Pertambahan SUSU BADAN secara OPTIMUM bagi ibu2 menyusu!
✔ Bebas JERAGAT, JERAWAT, TOMPOK HITAM & ANTI PENUAAN


====================================
HARGA SEKOTAK : RM149 (SEM) / RM159 (SS)






 

Pati Herba Madu... Testimoni

Bismillahirohmanirohim

Assalamualaikum....

Antara testimoni2 dari pelanggan Pati Herba Madu yang amat berpuashati dengan keberkesanan pati tersebut...Alhamdulillah.. kita cuma berusaha... hanya ALLAH yang menyembuhkan....


 





 


 

Jumaat

PATI HERBA MADU...Penawar Masalah Jantung dan Kolesterol

Bismillahirohmanirohim
Assalamualaikum. ...
Seperti entry akak yg lepas...akak nak kongsi lagi testimoni Pati Herba Madu yg kini sedang meningkat permintaannya...
Alhamdulillah akak rasa gembira bila ada customer yg mengulang pembelian lagi dgn akak... kerana keberkesanan nya...
Kita berusaha dan Allah jua yg menyembuhkan...
Semoga mereka yg membeli dan mengamalkan produk kesihatan ini akan beroleh kesihatan yg lebih baik....Aameen


Fenomena Baru... SUPERWOMAN

SUPERWOMEN


Benarkah secawan superwomen 
mampu mengembalikan mahkota wanita?


Gabungan ramuan asli dan organik bermutu tinggi bagi mengasilkan minuman terbaik untuk penjagaan wanita
Superswomen mampu memutihkan kulit dan merawat masalah kulit, melangsingkan dan menyingkirkan toksin dalam badan, penjagaan menyeluruh kepada "MISS V" dan mampu membesarkan payudara dan pinggul lebih menawan.


nikmati rahsia sebuah rasa yang menakjubkan dalam mengembalikan mahkota wanita secara semula jadi
  • Memutihkan kulit
  • Merawat kulit yang bermasalah
  • Memberikan bentuk badan yang cantik dan seksi
  • Menegang,menganjal,memontok dan menambahkan size breast
  • Menghilangkan bau badan dan bau peluh
  • Mengetatkan rahim dan menghilangkan bau pada miss V
  • Menghaluskan kulit wajah dan badan
  • Menaikkan punggung yang jatuh dan leper
  • Mencantikkan kuku,rambut,kulit dan segala aset wanita
  • Herba yang digunakan adalah 100% tulen tanpa ada campuran bahan lain dan kerana itulah kesannya lebih aktif dan terbukti berkesan



Anda gunakan produk skincare ttpi x berkesan untuk anda ttpi berkesan dgn orng sekeliling anda?
Anda gunakan produk supplement yg paling mahal ttpi juga tidak berkesan sprti vitamin c dan collgen? superwomen adalah penawarnya 
hormon tidak stabil? jika ya anda tidak perlu risau  kerana hormon wanita organik proestrogen terdapat dlm setiap minuman superwomen
jadi berapa lama anda akan mula nmpk perubahan!!
kami bagi jaminan dgn hanya 5 sachet anda rasakan perubahan  yg sangat ketara
dalam superwomen ada orgnik hormon proestrogen.. ni produk first ada hormon wanita organik bukan sintetik yg mcm pil hormon.. knpa hormon pnting? sbb yg nilah kunci kalau pakai skincare x berksan kalau minum collgen x berkesan sbb hormon x stabil.. kenapa superwomen wajib ambil untuk kcntikan dalaman n luaran.



ini antara 3 perbezaan gmbr bg membuktikan tiada unsur penipuan editing/efek sampingan.. kulit muka original,beza kulit di make up dan amalkam 15sachet superwomen.. apakah beza muka bermasalah dan slpas amalkan superwomen.

  1. memutihkan kulit dan tekstur lbih halus dan siht.
  2. jerawat smkin pulih dan parut hilang.
  3. kulit berminyak smkin pulih

sudahkah anda bersedia dgn secawan superwomen?

Sms/Whatsaap akak ....0192480868

Khamis

PUTIK TELAGA DARA & ROYAL V... JAMU RATU MALAYA

Assalamualaikum...

Nak update produk2 terbaru Jamu Ratu Malaya... Khas untuk kaum wanita bagi memperbaiki hubungan intim bersama suami

Untuk menjadikan kehidupan bersuami isteri bertambah nikmat dan bahagia...

Bagi isteri2 diluar sana...jangan pandang ringan tentang kesihatan dalaman wanita... kerana kalau memandang remeh perkara tersebut takut suami akan cepat jemu kerana sudah hilang kenikmatan hidup bersama...

Produk terbaru...

Putik Telaga Dara...

Putik Telaga Dara ( PTD) RM 18. Dibuat dari asas utamanya ialah herba. Kandungan bahan aktifnya mengandungi bahan anti septik untuk penyembuhan luka dan merawat jangkitan bakteria . Bau semulajdi herbanya menyegarkan untuk tempoh masa yg lama. Tambahan Nano dan bahan kolagen memudahkan kesannya untuk merawat jauh kedalam kulit vagina yang sangat sensitif. Wanita semakin berusia bentuk vagina menjadi tidak cantik dan kendur . Kebaikan Putik Telaga Dara dapat mengembalikan ketengangan kulit vagina wanita berusia..!! Dan banyak lagi kebaikannya INSYAALLAH Antaranya ialah :

IA MENEGANGKAN STRUKTUR KULIT VAGINA .
Mengetatkan bahagian luaran .
Mencantikan kembali bentuk vagina
Menghilangkan kegatalan akibat keputihan
Menghilangkan kulat, bakteria, dan fungus
Menghilangkan bau yg tidak enak
Mengawal keputihan
Sangat baik di amalkan 10 minit sebelum hubungan sex
Sangat selesa dan segar dipakai semasa datang haid
Selamat untuk wanita hamil yg banyak keputihan
Merawat luka dengan cepat wanita selepas bersalin
Sesuai untuk wanita di malam pengantin
Tahan lama kesegarannya .
Pekat dan menjimatkan
Kuasa Nano yg sihat efektif
Kualiti berbeza dengan produk lain dipasaran.

Ingin dapatkan produk ni... boleh je sms atau whatssapp dan pm akak..0192480868


Satu lagi produk yang tip top untuk wanita berkahwin ialah ROYAL V


ROYAL V adalah seperti Jus Persis Dara yang telah pun diperhebatkan lagi ramuannya,...

Sila klik di sini untuk mengetahui apa kebaikan2  ------- >Jus Persis Dara

Untuk khasiat yang begitu baik... harga amat berpatutan...

Sila sms atau whatssapp akak... 0192480868











Rabu

PATI HERBA MADU .. Menurunkan Kolesterol Anda

KOLESTEROL Anda TINGGI??
Turunkan Bacaan Kolesterol dalam masa 2 MINGGU.
GEMPAR!!!! PERUBATAN ALTERNATIF YANG HANGAT DIPERKATAKAN.
Pati HerbaMadu gabungan 5 dalam 1 adalah penyelesaiannya.
Diperbuat daripada bahan-bahan Asli tanpa pengawet.
Ramai yang telah berjaya turunkan bacaan kolesterol.
Pati HerbaMadu gabungan Madu Asli, Jus Lemon Asli,
Halia, Bawang putih segar dan Cuka Epal sudah terbukti
sebagai penawar kepada masalah kolesterol.
Anda pasti terkejut melihat kesannya.
>>Khasiat Pati HerbaMadu<<
✔Menurunkan Kadar Kolesterol Dalam Darah
✔Membersihkan Salur Darah Yang Tersumbat
✔Membuang Angin Dalam Badan
✔Melawaskan perut
✔Melancarkan Perjalanan Darah
✔Amat Sesuai Untuk Mereka Yang Mengalami Keletihan
✔Membuang Kahak Dalam Kerongkong
✔Melancarkan Process Pembuangan
✔Membantu Melegakan Sakit Kepala dan Sakit Badan
✔Mencairkan Lemak
✔Jika Diambil Berterusan Boleh Menurunkan Berat Badan
Bertindak sekarang untuk turunkan masalah Kolesterol Anda
Pilih bahan asli sebagai ubat alternatif.
Harga Semenanjung RM69 Sabah/Sarawak RM79
>> POS percuma <<
250ML>> sebotol sudah menampakkan kesan
Diminum 1 sudu pagi dan malam.
Kelebihan Pati HerbaMadu
✔DiKeluarkan di kilang GMP
✔kilang menjadi Ahli Persatuan Pengguna Islam Malaysia
✔Produk Muslim Bumiputera
✔100% dari bahan asli dan tanpa pengawet

Sms/whatssapp akak  0192480868



FEELVOGUE FOUNDATION... BRIDAL TOUCH... MAKE UP SPRAY...

Bismillah hirohmanirohim

Assalamualaikum

Salam buat semua pengunjung blog akak...

Hari ni akak nak perkenalkan rangkaian produk yg sedang laris dipasaran skrg iaitu  :

Feelvogue Supercover Foundation yg dah lama di pasaran

Feelvogue Bridal Touch Compact Powder

Dan yg terbaru...

Feelvogue Make Up Spray

Kita mungkin tidak pandai make up...tapi dgn rangkaian Feelvogue anda mampu kelihatan cantik berseri dgn kulit yg bersih dan sekata

Dengan Make up Spray... make up akan tahan lebih lama dan kulit wajah menjadi glowing

Mula2 gunakan fv foundation
Kemudian fv compact powder
Last sekali semburkan fv make up spray
Untuk Effect Flawless berganda
★Tanpa kamera 360
★Make up tahan lama

Kandungan Feelvogue Make Up Spray
1) Deep sea water
2) Collagen
3) Raspberry
4) Strawberry
5) Blueberry


Sms/WhatsApp akak ... 0192480868 untuk maklumat lain













Selasa

FEELVOGUE SUPERCOVER FOUNDATION...


Bismillahirohmanirohim

Assalamualaikum. ..

Akak nak memperkenalkan produk baru di 'kedai online' akak yang mmg dah meletop kebaboommm....

FEELVOGUE SUPERCOVER FOUNDATION...

Akak merasa amat berpuashati dengan hasil setelah menggunakan foundation tersebut...
Ia menjadikan kulit wajah begitu halus.. tona yg sekata.. yang paling best ia membuatkan kulit wajah kelihatan glowing... Hasilnya mmg superb !!

Feelvogue juga diperkaya dengan Vitamin E dan menjadikan kulit pemakainya terasa lembab .... dan kelihatan berseri...

Jom lihat lagi apa yg mampu dilakukan oleh Feelvogue Supercover Foundation. ..


Bagi yang ingin mendapatkan FEELVOGUE...boleh sms/pm/whatssApp akak...0192480868
Atau jom shopping.kat kedai akak... Anies Online Beauty Shoppe










Ingin menjana pendapatan dlm portal iklan..
Boleh juga mengiklan disini...hanya dgn modal serendah rm10...rm60 dan rm160 anda sudah boleh mendapat bonus2 dan komisyen di portal iklan tersebut....

Jangan lepaskan peluang ini...
Klik disini untuk mendaftar

Jumaat

DEWY - ZILA BAKARIN

Bismiahirohmanirohim

Assalamualaikum sayang2 akak...

Kini ada produk baru di Anies Online Beauty Shoppe..produk yg digunakan oleh  Zila  Bakarin utk maintain dan mencantikkan kulitnya...

DEWY...kecil2 cili padi...walau pun kecil cukup hanya sesudu kecil untuk penggunaan sehari untuk kulit yg gebu dan cantik...











Kandungan Utama Dewy : Buah Camu Camu

Kebaikan Buah Camu Camu :

1) Mengandungi sumber Vitamin C semulajadi tertinggi di dunia. Menurut pelbagai sumber , camu camu mengandungi sehingga 56 kali lebih banyak vitamin C daripada limau , 60 kal...i lebih banyak vitamin C daripada oren dan 200 kali lebih banyak vitamin C daripada pisang (ounce-by-ounce basis)

2) Anti-radang. Kandungan Vitamin C Buah Camu - Camu membantu untuk menyekat penyebab penyakit keradangan daripada membentuk dalam tubuh, pelbagai vitamin lain , asid amino dan antioksidan yang terdapat dalam camu camu . Keradangan yang lebih rendah bermakna risiko yang lebih rendah daripada penyakit.

3) Membantu mencegah kanser. Profil yang kaya dengan antioksida daripada camu camu menjadikannya suatu daya tahan yang kuat terhadap kerosakan radikal bebas penyebab kanser juga. .

4) Menggalakkan kesihatan mata. Satu sokongan semua-sekitar untuk sistem saraf , camu camu boleh membantu mengekalkan penglihatan yang sihat dan menghalang kehilangan degeneratif penglihatan.

5) Perlindungan daripada penyakit degeneratif otak. Termasuk dalam kategori sistem saraf otak, yang juga berasal manfaat daripada camu camu . Bukan sahaja buah membantu meningkatkan tumpuan dan mencegah " kabus otak ," tetapi camu camu juga boleh membantu menghalang pembentukan plak di dalam otak yang boleh membawa kepada keadaan seperti penyakit Alzheimer.

6) Meningkatkan mood , keseimbangan kognitif. Dalam senarai kaedah rawatan holistik atas untuk kemurungan, Dr Gary Nol , Ph.D. , seorang pakar pemakanan dan penyelidik yang diiktiraf , menyenaraikan camu camu yang kedua paling berkuasa. Ramai pesakit telah dapat berhenti ubat-ubatan antidepresan mereka selepas menggabungkan camu camu ke dalam diet harian mereka.

7) Meningkatkan nada otot. Jika mengurangkan berat badan dan membina otot yang sihat adalah salah satu matlamat anda, camu camu boleh sokongan. Sarat dengan pelbagai vitamin berfaedah , asid amino, mineral dan nutrien lain , camu camu boleh membantu memperbaiki kedua-dua fungsi dan postur otot .

8 ) Mengekalkan sistem pembiakan yang sihat. Kebanyakan nutrien yang sama yang terdapat dalam camu camu membantu membersihkan badan daripada toksin yang merosakkan, yang boleh merosakkan fungsi reproduktif dan berpotensi membawa kepada kemandulan.

9) Meningkatkan sistem imun.

10) Membantu menghalang virus, jangkitan bakteria. Penceroboh tersebut termasuk perkara-perkara seperti virus dan bakteria jangkitan , kedua-duanya mempunyai peluang yang jauh lebih rendah daripada mengambil memegang dalam badan apabila camu camu adalah sebahagian daripada persamaan. Mengenai jangkitan virus biasa dikenali sebagai herpes , senarai Dr Nol ini meletakkan camu camu di bahagian atas senarai untuk aktiviti fitokimia anti -postherpetik .

11) Menyokong kolagen sihat , ligamen dan tendon. Tinggi kandungan vitamin C Camu camu ini juga menjadikannya Superfood kuat untuk membina kedai-kedai kolagen kukuh dan berdaya tahan dalam badan. Ligamen badan anda dan tendon terdiri daripada kolagen , yang bermaksud bahawa camu camu boleh membantu menjadikan mereka lebih kuat, dan beri juga telah terbukti membantu meningkatkan kekuatan dan bersinar rambut.

Untuk harga pengenalan... Promosi RM65 siap pos...

Sms/pm/whatsApp...  0192480868

Selasa

Promosi Terbaru JAMU RATU MALAYA

Bismillahirohmanirohim...

Assalamualaikum...

Ingin memaklumkan pada pengunjung2 blog akak....

Jamu Ratu Malaya sedang melanjutkan promosi produk mengikut tarikh2 yang dipaparkan...

Jangan berlengah... sila sms/pm/whatssApp akak... 0192480868





Testimoni dari pengguna Jamu Ratu Malaya...





Puan Marisa kurus dengan menggunakan produk JRM iaitu :

1-Persis dara
2-Janda langsing
3-Hot melong
4- Dietry NT kolestrol


SELAMA hammpir 2 tahun kini bentuk badan puan marisa sangat cantik dan anggun.. jika puan marisa boleh kenapa tidak anda ??