Anies Beauty Shoppe

Jom Klik...

Rabu

PROMOSI ROYAL V DAN PUTIK TELAGA DARA - JAMU RATU MALAYA




Bismillah hirohmanir Rohim

Assalamualaikum pengunjung blog akak...

Mulai hari ini .... hingga ke 13 Januari 2017 Jamu Ratu Malaya menawarkan harga yg berbaloi2 untuk 2 produk tersebut

Boleh dapatkan dgn saya

Sms/whatsapp ...0192480868





KENAPA RAMAI WANITA PERUT BUNCIT SELEPAS BERSALIN ?? 


Sebab itulah semasa berpantang KENA berpantang dgn betul.
Rahim akan membengkak selepas bersalin jika tak jaga pemakanan & makan jamu yg betul rahim tak akan mengecut seperti asal.Rahim mengembang & menyimpan mendapan air juga sisa kotoran.
Ramai yg terkejut bila minum Royal V keputihan keluar seperti air & bila period darah kotor,hitam keluar dgn byk dan berketul.
Tindak balas Royal V sgt cepat membersihkan kotoran,membuang angin & mengecutkan rahim yg bengkak.

Bila rahim dah kecut...air,keputihan,kotoran,mendapan,angin dah keluar perut pun kempis dan senang nak kurus.
Puan2 nak perut langsing dgn mudah & sihat ?


Sms /whatsapp .. 0192480868
Sms /whatsapp .. 0192480868
Sms /whatsapp .. 0192480868



 Nanti saya akan share video penerangan ttg Royal V dan Putik Telaga dara...





 

Isnin

SIDRACARE SHOWER GEL ... Penawar Untuk Penyakit Mistik Sihir dan Saka


Assalamualaikum.... new produk in the house..

SIDRACARE SHOWEL GEL...

Dengan niat ingin membantu mereka yg bermasalah...maka akak bawa masuk produk ini ke dalam Anie Online Beauty Shoppe...

Dirumus dan dihasilkan oleh mereka yg arif dalam perubatan Islam...

Insyaa Allah dpt membantu...

Sms/Whatsapp. ..0192480868

KENALI SIAPA KAMI ...

✔Kami adalah perawat gabungan daripada keluaran Darus Syifa', dan Perubatan Nur Ariffin.

✔Alhamdulillah, kami sudah lebih 8 tahun 'bergelumang' di dalam dunia perubatan. Bermula pada tahun 2008-2016.

✔Kami telah merawat ramai pesakit yang berbeza latar belakang dan agama.

✔Dengan berbekalkan amalan bersanad, dan ijazah zikir daripada ayat Al-Quran dan Hadith , kami telah membantu pesakit-pesakit yang mengalami masalah gangguan mistik, tidak kira sihir, saka, santau, kena sampuk, tumpangan, dan macam-macam.

--> KENAPA SIDRACARE-BIDARA SHOWER GEL ?

✔ Alternatif rawatan pantas masalah mistik. Kesan selepas digunakan.
✔ Penawar mujarab sihir, saka & santau.

Sekarang kami banyak gunakan Sidracare - Bidara Shower Gel untuk merawat masalah pesakit..sangat mudah dan berkesan.
 
Insya Allah... semua yang kita lakukan adalah sebagai salah satu ikhtiar... tp yang menyembuhkan adalah hak ALLAH....
 
 


 

Sabtu

BELLA FORMULA SINUS CARE

Assalamualaikum...
SINUS CURE INFO by Bella formula - penawar Resdung dan Obesiti
SINUS CURE PEMBUNUH RESDUNG!

produk ini TERLALU BERKESAN, ramai yang dah mencuba.RAMAI YANG MEMPERKENALKAN KEPADA KAWAN DAN SEDARA.. 
 
-gatal gatal pada hidung dah HILANG
-bersin bersin waktu pagi dah HILANG
-hidung tersumbat ketika tidur HILANG
-Resdung HILANG
 
-SELAMAT ! ADA KELULUSAN KKM (MAL20032280T)
-HALAL DARI JAKIM
-KANAK KANAK SEAWAL 7 TAHUN BOLEH MAKAN

BAHAN BAHAN

Sinus Cure adalah berasaskan herba semulajadi dan terpilih.Antaranya :Flos Mognolia Biondi PumFlos Lonicera Japonica ThunbRadix Glyoyrrhiza Glabra LFructus Xanthium Sibricum PatsFructus Forsythia Suspensa (Thunb)
---------------------------------

Insyaa Allah anda BAKAL mendapat manfaat dari penawar ini!

Sms /whatsapp... 0192480868
Pek Baru ... 60 biji kapsul... RM45

Isnin

STEVIA - Penawar Diabetes

Assalamualaikum. ..
Jom berubah...
Amalkan..insyallah dpt mencegah penyakit2 yang membahayakan...
Sudah sampai masanya untuk anda bertuka dari GULA yang memudaratkan kepada Pemanis STEVIA
Sms/whatsapp /pm...0192480868
Kita mmeng tidak menyedari bahawa...
Purata pengambilan gula pasir dalam rutin seharian kita telah melebihi +- 220gram (>25 sudu teh gula ) termasuk gula dlm makanan dan kuih muih...
Anda berpotensi mengidap Diebetes
kerana tubuh manusia hanya memerlukan tidak lebih 5 sudu teh gula pasir setiap hari
Kebaikan pemanis stevia
...mengimbangi kandungan gula dlm
badan
...menurunkan kadar gula dlm.
darah , sesuai utk pesakit.
diabetes.dan hypolycemia
...melawaskan pembuangan air.
kencing
...meningkatkan tenaga dalam badan
...membantu sistem penghadaman
makanan
...membantu mereka yg mengalami
masalah insomnia
...berupaya mengawal berat badan
(obesiti)
...mengurangkan masalah
keradangan dan banyak lagi


JOM SMS /PM/WHATSAPP ... 0192480868



Khamis

Penawar Resdung - BELLA FORMULA SINUS CARE

ASSALAMUALAIKUM...

Dapatkan produk mengawal Resdung yg amat berkesan ini di Anie Online Beauty Shoppe..mmg terbaik

Sms atau whatsapp.. 0192480868


SINUS CURE - RAWATAN RESDUNG TERBAIK..!!
Dapatkan rawatan awal sebelum masalah menjadi lebih kronik, tanpa pembedahan, tanpa kesakitan..
100% selamat dan insyaallah berkesan tanpa kesan sampingan.
SMS /WHATSAPP ...0192480868


1) Hidung tersumbat

2) Lendir selalu keluar daripada hidung dan tekak

3) Muka berasa sakit dan berat terutamanya pada bahagian antara mata

4) Sakit tekak berpanjangan dan berulang-ulang

5) Demam atau rasa tidak sedap badan yang berpanjangan akibat gejala di atas

6) Gejala alahan hidung seperti bersin, gatal hidung dan sebagainya.

7) Hidung berair

8) Rasa sakit di sekitar pipi dan bahagian atas gigi yang biasanya disebabkan jangkitan pada Maxillary sinus
.
9) Sakit di bahagian dahi, di atas kening yang berkemungkinan disebabkan jangkitan dan keradangan di bahagian frontal sinus.

10)Sakit di bahagian belakang mata, di atas kepala yang disebabkan jangkitan pada bahagian Sphenoid sinus.

11) Sakit di sekitar atau belakang mata disebabkan jangkitan pada bahagian Ethmoid sinus.

12) Rasa sakit dan tekanan pada bahagian muka diikuti dengan keadaan hidung yang sentiasa berair adalah simptom paling utama bagi penyakit sinusitis.

13) Pening kepala.

14) Kelesuan.

15) Banyak lendir dalam hidung dan tekak yang berwarna kuning pekat atau kehijauan.

16) Sakit tekak yang berpanjangan dan berulang.

17) Demam atau rasa tidak sedap badan.

18) Kurang deria rasa atau bau.







Harga .......RM60 sebotol ada 40 capsules

Untuk harga promosi sila ... :

SMS/WHATSAPP ...0192480868

Selasa

Pati Herba Madu... Testimoni

Bismillahirohmanirohim

Assalamualaikum....

Antara testimoni2 dari pelanggan Pati Herba Madu yang amat berpuashati dengan keberkesanan pati tersebut...Alhamdulillah.. kita cuma berusaha... hanya ALLAH yang menyembuhkan....


 





 


 

Jumaat

PATI HERBA MADU...Penawar Masalah Jantung dan Kolesterol

Bismillahirohmanirohim
Assalamualaikum. ...
Seperti entry akak yg lepas...akak nak kongsi lagi testimoni Pati Herba Madu yg kini sedang meningkat permintaannya...
Alhamdulillah akak rasa gembira bila ada customer yg mengulang pembelian lagi dgn akak... kerana keberkesanan nya...
Kita berusaha dan Allah jua yg menyembuhkan...
Semoga mereka yg membeli dan mengamalkan produk kesihatan ini akan beroleh kesihatan yg lebih baik....Aameen


Khamis

PUTIK TELAGA DARA & ROYAL V... JAMU RATU MALAYA

Assalamualaikum...

Nak update produk2 terbaru Jamu Ratu Malaya... Khas untuk kaum wanita bagi memperbaiki hubungan intim bersama suami

Untuk menjadikan kehidupan bersuami isteri bertambah nikmat dan bahagia...

Bagi isteri2 diluar sana...jangan pandang ringan tentang kesihatan dalaman wanita... kerana kalau memandang remeh perkara tersebut takut suami akan cepat jemu kerana sudah hilang kenikmatan hidup bersama...

Produk terbaru...

Putik Telaga Dara...

Putik Telaga Dara ( PTD) RM 19.90. Dibuat dari asas utamanya ialah herba. Kandungan bahan aktifnya mengandungi bahan anti septik untuk penyembuhan luka dan merawat jangkitan bakteria . Bau semulajdi herbanya menyegarkan untuk tempoh masa yg lama. Tambahan Nano dan bahan kolagen memudahkan kesannya untuk merawat jauh kedalam kulit vagina yang sangat sensitif. Wanita semakin berusia bentuk vagina menjadi tidak cantik dan kendur . Kebaikan Putik Telaga Dara dapat mengembalikan ketengangan kulit vagina wanita berusia..!! Dan banyak lagi kebaikannya INSYAALLAH Antaranya ialah :

IA MENEGANGKAN STRUKTUR KULIT VAGINA .

Mengetatkan bahagian luaran .
Mencantikan kembali bentuk vagina
Menghilangkan kegatalan akibat keputihan
Menghilangkan kulat, bakteria, dan fungus
Menghilangkan bau yg tidak enak
Mengawal keputihan
Sangat baik di amalkan 10 minit sebelum hubungan sex
Sangat selesa dan segar dipakai semasa datang haid
Selamat untuk wanita hamil yg banyak keputihan
Merawat luka dengan cepat wanita selepas bersalin
Sesuai untuk wanita di malam pengantin
Tahan lama kesegarannya .
Pekat dan menjimatkan
Kuasa Nano yg sihat efektif
Kualiti berbeza dengan produk lain dipasaran.

Ingin dapatkan produk ni... boleh je sms atau whatssapp dan pm akak..0192480868


Satu lagi produk yang tip top untuk wanita berkahwin ialah ROYAL V


ROYAL V adalah seperti Jus Persis Dara yang telah pun diperhebatkan lagi  

Untuk khasiat yang begitu baik... harga amat berpatutan...

Sila sms atau whatssapp akak... 0192480868









Rabu

PATI HERBA MADU .. Menurunkan Kolesterol Anda

KOLESTEROL Anda TINGGI??
Turunkan Bacaan Kolesterol dalam masa 2 MINGGU.
GEMPAR!!!! PERUBATAN ALTERNATIF YANG HANGAT DIPERKATAKAN.
Pati HerbaMadu gabungan 5 dalam 1 adalah penyelesaiannya.
Diperbuat daripada bahan-bahan Asli tanpa pengawet.
Ramai yang telah berjaya turunkan bacaan kolesterol.
Pati HerbaMadu gabungan Madu Asli, Jus Lemon Asli,
Halia, Bawang putih segar dan Cuka Epal sudah terbukti
sebagai penawar kepada masalah kolesterol.
Anda pasti terkejut melihat kesannya.
>>Khasiat Pati HerbaMadu<<
✔Menurunkan Kadar Kolesterol Dalam Darah
✔Membersihkan Salur Darah Yang Tersumbat
✔Membuang Angin Dalam Badan
✔Melawaskan perut
✔Melancarkan Perjalanan Darah
✔Amat Sesuai Untuk Mereka Yang Mengalami Keletihan
✔Membuang Kahak Dalam Kerongkong
✔Melancarkan Process Pembuangan
✔Membantu Melegakan Sakit Kepala dan Sakit Badan
✔Mencairkan Lemak
✔Jika Diambil Berterusan Boleh Menurunkan Berat Badan
Bertindak sekarang untuk turunkan masalah Kolesterol Anda
Pilih bahan asli sebagai ubat alternatif.
Harga Semenanjung RM69 Sabah/Sarawak RM79
>> POS percuma <<
250ML>> sebotol sudah menampakkan kesan
Diminum 1 sudu pagi dan malam.
Kelebihan Pati HerbaMadu
✔DiKeluarkan di kilang GMP
✔kilang menjadi Ahli Persatuan Pengguna Islam Malaysia
✔Produk Muslim Bumiputera
✔100% dari bahan asli dan tanpa pengawet

Sms/whatssapp akak  0192480868



Jumaat

DEWY - ZILA BAKARIN

Bismiahirohmanirohim

Assalamualaikum sayang2 akak...

Kini ada produk baru di Anies Online Beauty Shoppe..produk yg digunakan oleh  Zila  Bakarin utk maintain dan mencantikkan kulitnya...

DEWY...kecil2 cili padi...walau pun kecil cukup hanya sesudu kecil untuk penggunaan sehari untuk kulit yg gebu dan cantik...











Kandungan Utama Dewy : Buah Camu Camu

Kebaikan Buah Camu Camu :

1) Mengandungi sumber Vitamin C semulajadi tertinggi di dunia. Menurut pelbagai sumber , camu camu mengandungi sehingga 56 kali lebih banyak vitamin C daripada limau , 60 kal...i lebih banyak vitamin C daripada oren dan 200 kali lebih banyak vitamin C daripada pisang (ounce-by-ounce basis)

2) Anti-radang. Kandungan Vitamin C Buah Camu - Camu membantu untuk menyekat penyebab penyakit keradangan daripada membentuk dalam tubuh, pelbagai vitamin lain , asid amino dan antioksidan yang terdapat dalam camu camu . Keradangan yang lebih rendah bermakna risiko yang lebih rendah daripada penyakit.

3) Membantu mencegah kanser. Profil yang kaya dengan antioksida daripada camu camu menjadikannya suatu daya tahan yang kuat terhadap kerosakan radikal bebas penyebab kanser juga. .

4) Menggalakkan kesihatan mata. Satu sokongan semua-sekitar untuk sistem saraf , camu camu boleh membantu mengekalkan penglihatan yang sihat dan menghalang kehilangan degeneratif penglihatan.

5) Perlindungan daripada penyakit degeneratif otak. Termasuk dalam kategori sistem saraf otak, yang juga berasal manfaat daripada camu camu . Bukan sahaja buah membantu meningkatkan tumpuan dan mencegah " kabus otak ," tetapi camu camu juga boleh membantu menghalang pembentukan plak di dalam otak yang boleh membawa kepada keadaan seperti penyakit Alzheimer.

6) Meningkatkan mood , keseimbangan kognitif. Dalam senarai kaedah rawatan holistik atas untuk kemurungan, Dr Gary Nol , Ph.D. , seorang pakar pemakanan dan penyelidik yang diiktiraf , menyenaraikan camu camu yang kedua paling berkuasa. Ramai pesakit telah dapat berhenti ubat-ubatan antidepresan mereka selepas menggabungkan camu camu ke dalam diet harian mereka.

7) Meningkatkan nada otot. Jika mengurangkan berat badan dan membina otot yang sihat adalah salah satu matlamat anda, camu camu boleh sokongan. Sarat dengan pelbagai vitamin berfaedah , asid amino, mineral dan nutrien lain , camu camu boleh membantu memperbaiki kedua-dua fungsi dan postur otot .

8 ) Mengekalkan sistem pembiakan yang sihat. Kebanyakan nutrien yang sama yang terdapat dalam camu camu membantu membersihkan badan daripada toksin yang merosakkan, yang boleh merosakkan fungsi reproduktif dan berpotensi membawa kepada kemandulan.

9) Meningkatkan sistem imun.

10) Membantu menghalang virus, jangkitan bakteria. Penceroboh tersebut termasuk perkara-perkara seperti virus dan bakteria jangkitan , kedua-duanya mempunyai peluang yang jauh lebih rendah daripada mengambil memegang dalam badan apabila camu camu adalah sebahagian daripada persamaan. Mengenai jangkitan virus biasa dikenali sebagai herpes , senarai Dr Nol ini meletakkan camu camu di bahagian atas senarai untuk aktiviti fitokimia anti -postherpetik .

11) Menyokong kolagen sihat , ligamen dan tendon. Tinggi kandungan vitamin C Camu camu ini juga menjadikannya Superfood kuat untuk membina kedai-kedai kolagen kukuh dan berdaya tahan dalam badan. Ligamen badan anda dan tendon terdiri daripada kolagen , yang bermaksud bahawa camu camu boleh membantu menjadikan mereka lebih kuat, dan beri juga telah terbukti membantu meningkatkan kekuatan dan bersinar rambut.

Untuk harga pengenalan... Promosi RM65 siap pos...

Sms/pm/whatsApp...  0192480868